آذری: اول ایرادات اساسنامه را درست کنید، برخی ها از مدیریت فقط کت و شلوار پوشیدن را بلدند

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل باشگاه فوتبال از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال خواست تا قبل از انتخابات این فدراسیون، ایرادات اساسنامه اش را برطرف نمایند.

آذری: اول ایرادات اساسنامه را درست کنید، برخی ها از مدیریت فقط کت و شلوار پوشیدن را بلدند

به گزارش خبرنگاران، سعید آذری، مدیرعامل تیم فوتبال فولاد بعد از پیروزی تیمش برابر پیکان اظهار کرد: امروز یک بازی خیلی سخت داشتیم و دو تیم تا آخرین لحظه دست از کوشش برنداشتند. یک مقدار باد بازی را خراب کرد ولی بازیکنان من جنگیدند و از آن ها تشکر می کنم. از هوداران مان هم تشکر می کنم که حدود 1500 کیلومتر مسافت طی کردند و تیم را در این هوای سرد تنها نگذاشتند. از نکونام و کادر فنی هم تشکر می کنم. ما 30 امتیازی و امیدوار به آینده هستیم. می توانیم روی بازی هایی که در خانه داریم تمرکز کنیم. فولاد راستا سختی را برای پیروزیت پیش رو دارد.

او ادامه داد: هدف خاص ما مبارزه تا آخرین نفس است. این هدف غایی در فوتبال است و کسی را هم تحت فشار نمی گذاریم. نکونام کارش را به بهترین نحو انجام می دهد و کار کردن با امثال او او برای من افتخار است. در یک شرایط خیلی راحت باید کارش را ادامه دهد. این شیوه جواب می دهد. اعتماد مسئولان کارخانه و هوداران باعث می گردد فولاد به راستای که در آن پیروز بوده، برگردد. هیچ فشاری هم روی کادر فنی نیست و تنها انتظار ما از نکونام جنگیدن تا آخرین لحظه، مثل امروز است.

آذری درباره انتخابات فدراسیون فوتبال هم، گفت: من درباره فدراسیون فوتبال و آدم ها صحبت نمی کنم. این ها سال ها در فوتبال مملکت زحمت کشیدند. بهاروند سال ها مدیر باشگاه بوده و در هیات فوتبال زحمت کشیده است. آدم وقتی آقای نبی و کاشانی و تمامی کسانی را که در هیات رییسه هستند و نامزد شده اند را می بیند فشاری ندارد اما اینکه می بیند کسانی که از مدیریت فقط کت و شلوار پوشیدنش را بلدند برای هیات رییسه نامزد شده اند، خوب نیست. بحث اساسی من فقط اصلاح این اساسنامه است. با وجود اینکه همکار خوبم آقای نصیرزاده دیروز گفته بود که این اساسنامه ایراد ندارد، باید بگویم این اساسنامه ایرادات واقعی دارد. من در حال مطالعه آن هستم و ایراداتش را بیرون آورده ام. اگر فدراسیون یک سازمان مستقل است باید ساختارش معین گردد که این سازمان متاثر از اساسنامه فیفا کار می نماید یا در کشور ما تحت عنوان یک شرکت اداره می گردد. یک سری تداخلات بین سازمان لیگ و فدراسیون وجود دارد که این معضلات باید حل گردد. ایراد اساسی من به نوع اساسنامه است و اختیاراتی که اساسنامه ایجاد می نماید تا در نهایت به بی نظمی منجر گردد.

او درباره نقش وزارت ورزش در سوگیری به نفع برخی کاندیداها هم بیان نمود: من این را توهین می دانم. چند دوره قبل هم این شایعات بود. من فکر نمی کنم آقای سلطانی فر و معاونینش بخواهند با این شیوه اداره نمایند و گذشته هم نشان داده مجمع تصمیمات خودش را می گیرد ولی خواهشم از اعضای مجمع این است که با درایت دنبال این باشند چون طبق اساسنامه اگر 10 نفر از اعضای مجمع از دبیرکل درخواست جلسه فوری برای بازنگری در اساسنامه نمایند، دبیر کل باید ظرف 21 روز این کار را انجام دهد. از اعضای مجمع می خواهم قبل از انتخابات، تکلیف اساسنامه را معین نمایند که پر از ایراد است.

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69623

به "آذری: اول ایرادات اساسنامه را درست کنید، برخی ها از مدیریت فقط کت و شلوار پوشیدن را بلدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: اول ایرادات اساسنامه را درست کنید، برخی ها از مدیریت فقط کت و شلوار پوشیدن را بلدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید