آلکنو، ایران را حریف روسیه برای دریافت سهمیه المپیک می داند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال روسیه گفت: تیم های آمریکا، لهستان، ایران، آرژانتین و ایتالیا، حریفان ما برای دریافت سهمیه المپیک هستند.

آلکنو، ایران را حریف روسیه برای دریافت سهمیه المپیک می داند

به گزارش خبرنگاران، پس استعفای آندری وورنوکوف از راهنمایی تیم ملی والیبال روسیه، ولادیمیر آلکنو، سرمربربی زنیت، گزینه نخست فدراسیون والیبال روسیه برای راهنمایی تیم ملی این کشور است.

آلکنو در خصوص نتایج ضعیف تیم ملی روسیه در لیگ جهانی گفت: از تیم های ضعیفی شکست نخوردیم چون اگر قوی تر از آنها بودیم، می توانستیم این تیم ها را شکست دهیم و 10 شکست متوالی به دست نمی آوردیم.

سرمربی تیم زنیت کازان در خصوص جام جهانی هم صحبت کرد و گفت: جام جهانی نخستین مسابقه گزینشی المپیک است و تیم های آمریکا، لهستان، ایران، آرژانتین و ایتالیا، حریفان ما برای دریافت سهمیه المپیک هستند. در این بین من ایتالیا را حریف قدرتمندتری می دانم چون عثمانی خوانتوره نا ستاره کوبایی نیز میخواهد با تغییر تابعیت خود برای این تیم به میدان برود.

سرمربی تیم ملی روسیه در المپیک 2012 لندن در خصوص احتمال سقوط تیم ملی روسیه به دسته دوم لیگ جهانی گفت: اصلاً دوست ندارم این اتفاق بیفتد. بنابراین باید صبر کرد و دید بازیکنان روسیه در تهران چه نتیجه ای می گیرند.

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 58857

به "آلکنو، ایران را حریف روسیه برای دریافت سهمیه المپیک می داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلکنو، ایران را حریف روسیه برای دریافت سهمیه المپیک می داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید