اظهارنظر طعنه آمیز پوگبا در پاسخ به انتقاد روی کین: پول نمی گیرم که حرف بزنم!

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد به نقدها کاپیتان سابق این تیم واکنشی طعنه آمیز نشان داد.

اظهارنظر طعنه آمیز پوگبا در پاسخ به انتقاد روی کین: پول نمی گیرم که حرف بزنم!

به گزارش خبرنگاران، پل پوگبا هافبک تیم فوتبال منچستریونایتد به نقدها اخیر روی کین از او پاسخ داد. کاپیتان سابق شیاطین سرخ پیش از بازی دربی منچستر که یونایتد در خانه آن را 2 بر صفر باخت، پوگبا را برای قرمزپوشان شهر منچستر یک مشکل دانست.

پوگبا هم گه در این فصل 16 گل برای من یونایتد زده و در تیم منتخب فصل لیگ برتر از نگاه اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای (PFA) قرار داشته، در گفت و گو با شبکه RMC در پاسخ به اینکه در خصوص اظهارات کین چه نظری دارد، گفت: مسئله ای نیست. آنها پول گرفته اند که همین چیزها را جلوی دوربین بگویند. من فقط روی اتفاقاتی که در زمین بازی رخ می دهد تمرکز دارم. بگذارید هرچه می خواهند بگویند. حقوق می گیرند که همین کار را انجام دهند. من اما برای صحبت کردن پول نمی گیرم. من حقوق می گیرم که در زمین بازی کارم را انجام دهم و برای تیمم بجنگم.

بعد از باخت 4 بر صفر منچستریونایتد مقابل اورتون، پوگبا از طرفداران تیمش عذرخواهی کرد و معتقد بود که من یونایتد با قبول این شکست به آن دسته از طرفدارانی که زحمت سفر به خانه اورتون را به جان خریده بودند، توهین نموده است. روی کین اما در واکنش به عذرخواهی پوگبا او گفت: من یک کلمه از حرف های او را باور نمی کنم. حرف هایش هیچ معنا و مفهومی ندارند. من حتی فکر نمی کنم که او به حرف هایی که خودش می زند اعتقاد داشته باشد. او واقعاً مشکل بزرگی است و از این بابت ذره ای شک ندارم. یک بازیکن باید وقتی که تیمش در فاز دفاع است برگردد و به مدافعان یاری کند. او گفت پس از بازی تیمش مقابل اورتون جو تیم کمی متشنج بوده است اما چیزی که من شنیدم این بود که بازیکنان پس از بازی ژل موی سر را برای یکدیگر پرتاب می کردند!

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21470

به "اظهارنظر طعنه آمیز پوگبا در پاسخ به انتقاد روی کین: پول نمی گیرم که حرف بزنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارنظر طعنه آمیز پوگبا در پاسخ به انتقاد روی کین: پول نمی گیرم که حرف بزنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید