افشارزاده: نتیجه 50 مدیریت ورزشی ام را تقدیم موزه ملی ورزش کردم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، بهرام افشارزاده دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک با حضور در محل این کمیته نشان ویژه شایستگی که از طرف شورای المپیک آسیا به وی اهدا شده بود را تقدیم موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک کرد.

افشارزاده: نتیجه 50 مدیریت ورزشی ام را تقدیم موزه ملی ورزش کردم

این نشان در سی و هشتمین مجمع شورای المپیک آسیا (OCA) از طرف شیخ احمد الفهد الصباح و به پاس سال ها حضور و کوشش های ارزشمند بهرام افشارزاده به وی اهدا شد.

این مدیر با سابقه ورزش ایران در مصاحبه با خبرنگاران در این مورد شرح داد و گفت: کمیته ملی المپیک برای اهدای مدال، کاپ و یادبود اهالی ورزش به موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک فراخوان عمومی داده بود. من هم وظیفه خود دانستم در تشکیل و بهره برداری از این موزه نقشی داشته باشم. به همین دلیل تصمیم گرفتم یکی از ارزشمندترین یادگاری های سال ها حضورم در ورزش را تقدیم موزه کنم.

وی توضیح داد: نشان شایستگی که از طرف IOC دریافت نموده بودم حاصل 50 سال مدیریتم در ورزش بود اما اینگونه احساس کردم که اگر این نشان در موزه باشد خیلی بهتر است نسبت به اینکه در گوشه منزلم باشد و فقط خودم هر روز آن را نگاه کنم.

افشارزاده تاکید نمود: من به کمیته ملی المپیک حساسیت زیادی دارم به همین دلیل ارزشمندترین یادگاری دوران مدیریت خود را تقدیم موزه این کمیته کردم. البته در ازای این کار از طرف مدیران موزه یک رسید گرفتم اما من نشان شایستگی خود را تقدیم موزه کردم تا برای همواره در این محل باشد.

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک با بیان اینکه بازدیدی از موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک داشته است، اعلام کرد: به نظرم جای خیلی از مدال ها و کاپ های ارزشمندی که ورزشکاران مان در میادین مختلف و به خصوص المپیک کسب کردند در این موزه خالی است. مدال هایی که تاریخ ورزش ایران آنها را فراموش نخواهد کرد. امیدوارم ورزشکاران به مرور برای اهدای مدال های خود اقدام نمایند. آنها اطمینان داشته باشند که حاصل دوران ورزشی شأن در این گنجینه به خوبی نگهداری می گردد.

بهرام افشارزاده اقدام کمیته ملی المپیک برای راه اندازی موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک را قابل توجه مطرح کرد و گفت: اینکه مکانی ایجاد شده تا دستاوردهای ورزش ایران در آسیا و دنیا را نمایش دهد بسیار ارزشمند است. این موزه تاریخ ورزش ایران است و باید همه اهالی ورزش به بهترین شکل ممکن به ارتقای آن یاری نمایند.

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 24478

به "افشارزاده: نتیجه 50 مدیریت ورزشی ام را تقدیم موزه ملی ورزش کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشارزاده: نتیجه 50 مدیریت ورزشی ام را تقدیم موزه ملی ورزش کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید