بازتاب پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر لبنان

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر لبنان نوشت: ایران با پیروزی 3 بر 2 اولین دیدار خود مقابل لبنان در رقابتهای قهرمانی قاره کهن، توانست عنوان قهرمان فوتبال ساحلی آسیا را حفظ کند.

بازتاب پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر لبنان

در ادامه این گزارش آمده است: لبنانی ها در دور اول مسابقه توانستند با گل گرادا در دقیقه 8 در ابتدای کار بازی را از آن خود نمایند و چندی طول نکشید که دروازه شان با گل محمدعلی صادقی در دقیقه 13 باز شد و دور دوم با نتیجه یک بر یک به خاتمه رسید. پس از آن در دور سوم گل های فرید بلوک باشی در دقیقه 29 و محمد احمدزاده در دقیقه 35 فضای تنفس را برای ایرانی ها باز کرد و لبنانی ها گرچه در دقایق خاتمهی بازی با ضربه محمد حلاوی توانستند یک گل دیگر را از آن خود نمایند، اما در حقیقت بازی به سود ایران به خاتمه رسید.

بازتاب این پیروزی در وب سایت جهانی فوتبال ساحلی نیز این چنین بود: گرچه پیروزی 3 بر 2 برای ایران کار راحتی نبود، اما لحظات درخشانی از آنان به ثبت رسید. همچنین برخلاف پیش بینی های صورت گرفته تعداد گل های کمی در این بازی به ثمر رسید، ولی این چیزی از کیفیت خوب بازی کم نمی کند. لبنان در دور اول توانست گل فزونی را به ثمر رسانده و تا دور دوم نیز آن را حفظ کند. ولی پس از آن دیگر نتوانستند به بازی برگردند تا جایی که نتیجه دیدار در اولین روز بازی های این گروه به سود ایران به خاتمه رسید. ایران پس از یک روز استراحت روز چهارشنبه به مصاف تایلند خواهد رفت و این در حالی است که لبنان امروز با تایلند به امید کسب 3 امتیاز این بازی به رقابت خواهد پرداخت.

پیروزی ایران مقابل لبنان در آخرین دیدار روز اول رقابتهای قهرمانی آسیا در حالی بدست آمد که سرمربی لبنان پیش از برگزاری این بازی در گفتگوی اختصاصی خود با سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال تأکید نموده بود: تیم ایران بسیار قدرتمند است. آنها چندین بار به جام جهانی فوتبال ساحلی صعود کردند و در سالهای اخیر در دیدارهای محبت آمیز شان توانستند بر تیم های روسیه و برزیل غلبه نمایند. ایران بهترین تیم آسیا است و در حقیقت ما مسابقه دشواری در پیش روی داریم. بازیکنان ایرانی از خلاقیت بازی سازی خوبی برخوردار هستند.

تصاویر درج شده در آرشیو وب سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال از این مسابقه هم با عنوان لحظات برجسته پیروزی ایران در اولین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2015 پرتغال آمده است.

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 49919

به "بازتاب پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید