آشنایی با تور گوا هند

به گزارش مجله سرگرمی، برای سفر بعدی خود ایالت گوا در هند را انتخاب کرده اید؟ قیمت تور گوا را نمی دانید؟ بهترین زمان سفر به گوا را چطور؟ با ما میتوانید تور گوا هند را به گونه ای متفاوت تجربه کنید و خاطراتی فراموش نشدنی رقم بزنید. گوا کوچکترین ایالت هند، و ثروتمندترین ایالت در منطقه واقع در غرب هند، از شمال با ماهاراشترا و از جنوب و شرق با کارناتاکا هم مرز می باشد. پنجی پایتخت گوا به شمار می رود. این ایالت به دو بخش گوای شمالی و جنوبی تقسیم شده است. صنعت گردشگری در گوا اهمیت بسیاری دارد، بنابر این از اقامتگاه های ساحلی گرفته تا هتلهای 5 ستاره گوا در دسترس مسافران می باشد. از هند میتوان با هواپیما، قطار و یا اتوبوس به این ایالت سفر کرد.

آشنایی با تور گوا هند

چرا تور گوا ؟

گوا به خاطر سواحل زیبا، فستیوال های گوا و فرهنگ جذابش همواره مورد توجه گردشگران خارجی بوده است. سواحل خیره کننده، رودخانه ها، دشت ها، تپه های سرسبز، جنگل ها، موزه های دیدنی، معماری شگفت انگیز، تاریخ غنی، فرهنگ جذاب، آب و هوای منحصر به فرد و مراکز خرید فوق العاده به ما این جرات را میدهد تا بگوییم گوا یک مرکز گردشگری کامل است. میپرسید چرا تور گوا را انتخاب کنیم؟ چون بهشتی برای علاقمندان به تعطیلات ساحلی ست و جایی ست که فرهنگ ها مختلف به راحتی در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

بهترین زمان تور گوا

از ماه نوامبر تا فوریه بهترین زمان مسافرت به گوا می باشد چون آب و هوای گوا در بهترین شرایط واقع شده است، نه سرد است و نه گرم.. این زمان فرصت خوبی است تا از سواحل گوا لذت ببرید. ورزشهای آبی مثل قایق موزی، جت اسکی، پاراسیلینگ و غیره در بیشتر سواحل در طول این ماه ها برای مسافران فراهم می باشد. بیشتر فستیوال های موسیقی در ماه های دسامبر و ژانویه برگزار می شود. اگر عاشق شلوغی و پارتی هستید، پس در زمان فستیوال های گوا به این ایالت سفر کنید. گوا یکی از بهترین مکانهای گردشگری هند برای کریسمس و سال نو به شمار می رود.

قیمت تور گوا

نرخ تور گوا هند بستگی به انتخاب شما دارد. درجه هتلی که رزرو می کنید، خدمات تور گوا که به شما ارائه می شود، مدت زمانی که در این ایالت به سر می برید، و فصلی که برای سفر به گوا انتخاب می کنید، در هزینه تور تاثیر گذار هستند. پیشنهاد می کنیم قبل از رزو تور گوا با کارشناسان ما مشورت کنید.

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: لذت سفر
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32571

به "آشنایی با تور گوا هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تور گوا هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید