جذب سرمایه اضافه توسط استارت آپ ها همواره موجب پیشرفت نیست

به گزارش مجله سرگرمی، دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی با حضور در استیج اینوتکس 2019 مشکلاتی که در تعاملات سرمایه گذاران و استارت آپ ها ایجاد می گردد را طرح و آنالیز و اظهار کرد: جذب سرمایه اضافه توسط استارت آپ ها همواره موجب پیشرفت نیست.

جذب سرمایه اضافه توسط استارت آپ ها همواره موجب پیشرفت نیست

به گزارش خبرنگاران، شاهین شلیله با تاکید بر اینکه جذب سرمایه برای استارت آپ ها موضوع مهمی به شمار می رود، گفت: جذب سرمایه اضافه توسط استارت آپ ها همواره نقطه پیشرفت به شمار نمی رود؛ سرمایه گذاران باید میزانی از سرمایه را به یک استارت آپ تزریق نمایند که جهت یک تا دو ساله آنها را تضمین کند.

بنیان گذار جشنواره وب و موبایل ایران با شرح اینکه ترکیب هیأت مدیره استارتاپ ها نیز موضوع مهمی است، بیان نمود: گردهم آوردن افرادی که از نزدیک در فضای یک مجموعه با هم همکاری می نمایند لزوماً به موفقیت استارت آپ ها منجر نمی گردد.

وی همچنین مطرح نمود: تصمیم گیری و نظر دادن درباره محصول یا خدمت یک استارت آپ موضوعی است که سرمایه گذاران نباید به آنها وارد شوند و اعضای اصلی یک استارت آپ می تواند برای آن به تنهایی تصمیم بگیرند.

پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز اینوتکس 2019 بوده و مرکز فن بازار ملی ایران و مرکز شتابدهی نوآوری، برگزارنمایندگان این نمایشگاه به شمار می روند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری نیز از حامیان و پشتیبان های دائمی نمایشگاه هستند.

هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) از تاریخ 19 تا 22 خرداد ماه 98 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 27506

به "جذب سرمایه اضافه توسط استارت آپ ها همواره موجب پیشرفت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب سرمایه اضافه توسط استارت آپ ها همواره موجب پیشرفت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید