جمع آوری سگهای ولگرد در ارومیه به جد پیگیری شود

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/آذربایجان غربی معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: جمع آوری سگهای ولگرد در سطح شهر به جد پیگیری شود.

جمع آوری سگهای ولگرد در ارومیه به جد پیگیری شود

آیدین رحمانی امروز 21 اردیبهشت جلسه هماهنگی اجرای طرح جانمایی سایت پسماند شهرستان با تاکید بر پیگیری مطالبات مردم، اظهار کرد: مردم خواستار جمع آوری سگ های ولگرد هستند و باید به صورت جدی به این موضوع رسیدگی شود.

وی توجه به مدیریت پسماند را نیز ضروری دانسته و افزود: موضوع پسماند را می توان یک بحران ساکت قلمداد کرد که در صورت عدم کنترل صحیح، می تواند به یک بحران جدی تبدیل شود.

رحمانی با تاکید بر فرهنگ سازی درخصوص تفکیک پسماند از مبداء، گفت: تصمیم گیری درباره مدیریت پسماند، به ظرافت های علمی و اجتماعی نیاز دارد و نباید برای مدیریت آن به برنامه های کوتاه مدت روی آورد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه گفت: در کنار ساماندهی سایت پسماند فعلی ارومیه، باید برای مشخص و راه اندازی سایت جدید برنامه ریزی شود.

رحمانی مطالعات علمی و توجه به ابعاد مختلف برای مکان یابی سایت جدید پسماند ارومیه را ضروری دانسته و شرح داد: با دقت، حساسیت و برنامه ریزی صحیح برای مکان یابی سایت جدید، می توان جلوی بروز بسیاری از مسائل را در آینده گرفت.

به گزارش خبرنگاران، وی همچنین با تاکید بر تسهیل شرایط برای سرمایه گذاران، یادآور شد: برنامه ریزی برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی جهت پیاده سازی طرح های عمرانی ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: در بی خطرسازی پسماند مراکز بهداشتی و درمانی باید نظارت و جدیت بیش از پیش وجود داشته باشد.

رحمانی شرح داد: قطعاً مردم در صورت مشاهده تلاش و حسن نیت مسئولان، به آنها اعتماد کرده و در مقابله با سختی ها کنار مسئولان خواهند بود.

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89938

به "جمع آوری سگهای ولگرد در ارومیه به جد پیگیری شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری سگهای ولگرد در ارومیه به جد پیگیری شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید