خبرنگاران پلمب باشگاه ورزشی متخلف در گتوند

به گزارش مجله سرگرمی، دزفول-خبرنگاران- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند گفت: یک باشگاه بدنسازی در یکی از روستاهای بخش عقیلی گتوند به علت فعالیت غیرقانونی در زمان شیوع ویروس کرونا، عصر یکشنبه پلمب شد.

خبرنگاران پلمب باشگاه ورزشی متخلف در گتوند

بهزاد جعفرزاده بامداد دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: به رغم تاکیدات مسئولان بر رعایت توصیه های بهداشتی و هشدارها برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، و حسب ابلاغیه تعطیلی اماکن ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، به علت بی توجهی این باشگاه بدنسازی به ابلاغیه و تذکرات ، و فعالیت غیر قانونی، در گشت مشترک باحضور شبکه بهداشت وپلیس اطلاعات وامنیت عمومی پلمب شد.

وی با اشاره به تذکر کتبی و شفاهی به این باشگاه متخلف در روز های گذشته از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند گفت: با پیگیری از سوی اداره ورزش و جوانان، فرمانداری، بخشداری عقیلی، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و دهیاری روستا در روزهای گذشته از ادامه فعالیت این باشگاه متخلف جلوگیری شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتونداضافه کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، گشت ها و بازرسی ها از اماکن و باشگاه های ورزشی در حال اجرا است و در صورت بی توجهی به مصوبات و ابلاغیه ها به صورت قانونی پلمب و برخورد خواهند شد.

جعفرزاده در خاتمه تاکید نمود: تمامی باشگاه ها در راستای سلامت ورزشکاران گام بردارند و مطابقا دستورالعمل وزارت ورزش وجوانان عمل نمایند.

شهرستان گتوند 11 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام فعال دارد.

به گزارش خبرنگاران، دوم فرودین ماه نیز سه واحد صنفی متخلف بهداشتی تهدید نماینده سلامت عمومی در شهرستان گتوند پلمب شد.

تا به امروز نتیجه آزمایش سه بیمار در گتوند به ویروس کرونا مثبت اعلام شده که 2 نفر از این افراد در بیمارستان عظیم دزفول فوت نموده اند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بارها به عموم شهروندان توصیه نموده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در خانه بمانند وسفرهای درون و برون شهری را بسیارمحدود نمایند و در ایام تعطیلات نوروزی به پویشدر خانه بمانیم بپیوندند.

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 78843

به "خبرنگاران پلمب باشگاه ورزشی متخلف در گتوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلمب باشگاه ورزشی متخلف در گتوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید