دبیر: می گویند دبیر زمین ها را می گیرد!، نیم قرن به کشتی ظلم شده است

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس فدراسیون کشتی گفت: می گویند علیرضا دبیر زمین ها را می گیرد اما من زمین ها را برای کشتی می گیرم.

دبیر: می گویند دبیر زمین ها را می گیرد!، نیم قرن به کشتی ظلم شده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا دبیر درباره افتتاح کمپ تیم های ملی کشتی، در جمع خبرنگاران، اسم کرد: فکر می کنم برای خانه کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید صدرزاده و محوطه پیست تارتان نزدیک به 100 میلیارد تومان هزینه شده است. این کار در مجموع یک سال و دوماه زمان برد و خداراشکر امروز تکمیل شده است و از چند روز دیگر کلنگ رستوران زده می گردد. کرونا باعث شد این اتفاق بیفتد، تهدیدی که به فرصت تبدیل شد. می گویند دبیر زمین ها را می گیرد، ما این زمین ها را برای کشتی هزینه می کنیم.

وی اشاره نمود: بالای 65 درصد مدال های المپیک را کشتی می گیرد و انشالله به سمتی برویم که بودجه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم به همین مقدار به سمت کشتی بیاید، الان واقعا باهم همخوانی دارد. اگر قرار صندلی کشتی بالا برود، یکی از موارد مهم زیرساخت هاست و دیگر مسائل بحث فنی و داوری و دیگر موارد است. اگر در پنج، شش بعد قوی شویم آن وقت می توانیم بگوییم کشتی قهرمانی دنیا می گردد.

دبیر درباره حضور وزیر ورزش در این مراسم خطاب به خبرنگاران گفت: آقا حمید (سجادی) ورزشی است و شما از او قول بگیرید و ضبط کنید.

وی درباره کاهش تعداد کشتی گیران اسم کرد: در این خصوص برنامه داریم و متاسفانه شرایط کرونا اجازه نمی دهد و تمام باشگاه های کشتی در کشور بسته است. ما در مازندران در دو سال گذشته هیچ ورودی نداشتیم و این خیلی خطرناک است. امیدوارم مریضی کرونا جمع گردد تا ورودی نو داشته باشیم، چون کشتی در یک فضای بسته انجام می گردد و ورزشی است که درگیری دارد.

دبیر ادامه داد: در طول 50 سال گذشته به کشتی ظلم شده، مگر می گردد بیش از 60 درصد مدال ها را کشتی بگیرد اما سهم زیادی در بودجه نداشته باشد؟ آنچه حق کشتی است داده گردد، کشتی بالاتر می آید. ما برای مسابقات بلاروس نفری 31 میلیون تومان بلیت گرفته ایم. دیروز معاون وزیر یک میلیارد می دهد، این پول را چه کار کنیم؟ آنقدر حرف می زنم تا مرا برکنار نمایند. اگر بازی های آسیایی مدال خوب می خواهیم الان پول بدهند، الان وقت سرمایه گذاری است. نمی گوییم به بقیه رشته ها پول ندهند، به همه برسند.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 157581

به "دبیر: می گویند دبیر زمین ها را می گیرد!، نیم قرن به کشتی ظلم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: می گویند دبیر زمین ها را می گیرد!، نیم قرن به کشتی ظلم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید