دستورالعمل توانیر برای همکاری با مشترکان برق

به گزارش مجله سرگرمی، شرکت توانیر با ارسال ابلاغیه ای خطاب به مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق سراسر کشور، مواردی را برای همکاری با مشترکان در خصوص دریافت هزینه برق مصرفی آنان بیان نمود.

دستورالعمل توانیر برای همکاری با مشترکان برق

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، شرکت توانیر با ارسال ابلاغیه ای خطاب به مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق سراسر کشور، مواردی را برای همکاری با مشترکان در خصوص دریافت هزینه برق مصرفی آنان اعلام کرد.

دراین ابلاغیه که با امضای محمد حسن متولی زاده، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر ارسال شده، خاطرنشان شده است: با توجه به شرایط به وجود آمده و لزوم ایجاد تسهیلات برای آن دسته از متقاضیان و مشترکان محترم برق که درگیر مسائل جانبی مربوط به کرونا هستند، ترتیبی اتخاذ شود تا ضمن آمادگی و پایداری شبکه برق، اقدامات زیر به عمل آورند.

1- شرکت ها مکلفند نسبت به ارائه خدمات غیرحضوری و فروش و خدمات پس از فروش اقدام و ضمن اطلاع رسانی عمومی، تسهیلات لازم در این زمینه را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

2- به آن دسته از مشترکان خانگی و یا سایر مصارف آمپری که در خواست استمهال هزینه های برق مصرفی را دارند، تا خاتمه اردیبهشت ماه سال 99 مهلت پرداخت داده شود.

3- هزینه انشعاب درخواستی متقاضیان برق در اقساط سه ماهه دریافت شود.

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 75819

به "دستورالعمل توانیر برای همکاری با مشترکان برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل توانیر برای همکاری با مشترکان برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید