دستور وزیر ورزش و جوانان به مدیران کل استان های سراسر کشور

به گزارش مجله سرگرمی، با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی، اجاره بها تا خاتمه سال جاری از مستأجرین اخذ نمی شود.

دستور وزیر ورزش و جوانان به مدیران کل استان های سراسر کشور

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وزیر ورزش و جوانان در نامه ای به مدیران کل استان های سراسر کشور دستور داد با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمامی اماکن ورزشی تا خاتمه سال ترتیبی اتخاذ شود تا اجاره بها تا خاتمه سال جاری از مستأجرین اخذ نشود.

در نامه مسعود سلطانی فر آمده است: با توجه به اطلاعیه شماره 5 ستاد مقابله با کرونا در ورزش در خصوص تعطیلی تمامی اماکن و باشگاه های ورزشی تا خاتمه سال جاری و با توجه به ابلاغیه معاون توسعه مدیریت و منابع در خصوص تأثیر حوادث قهری بر قرارداد اجاره، ترتیبی اتخاذ شود تا اجاره بهای اماکن و باشگاه های ورزشی از تاریخ تعطیلی باشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تا خاتمه سال جاری از مستأجرین اخذ نشود.

همچنین در این نامه عنوان شده است در صورت درخواست مستأجرین ایام تعطیلی با دریافت اجاره بها به مأخذ ماه آخر قرارداد به مدت قرارداد اضافه خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان در این نامه تأکید کرده که بدیهی است در صورت تداوم شرایط موجود پس از بررسی شرایط و مقتضیات روز و هماهنگی با مراجع ذی ربط تصمیمات لازم اتخاذ و نتایج حاصله ابلاغ می شود.

+

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 75703

به "دستور وزیر ورزش و جوانان به مدیران کل استان های سراسر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور وزیر ورزش و جوانان به مدیران کل استان های سراسر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید