راه اندازی فرودگاه بین المللی چابهار می تواند محرکی برای جذب سرمایه گذاروگرشگرباشد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیرعامل سازمان منطقه آزادچابهارگفت: راه اندازی فرودگاه بین المللی در محدوده منطقه آزادچابهارکه فازاول آن ظرف18ماه راه اندازی خواهد شد می تواند محرکی برای جذب سرمایه گذار و جهانگرد باشد.

راه اندازی فرودگاه بین المللی چابهار می تواند محرکی برای جذب سرمایه گذاروگرشگرباشد

عبدالرحیم کردی در نشست با اعضای کنسرسیوم تورهای ورودی به کشور که با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی وگردشگری و جمعی از مدیران سازمان برگزار گردید، اضافه نمود: زیرساخت های گردشگری با ورود تورها به صورت متناوب توسعه پیدا خواهندکرد که در طول20سال گذشته درمحدوده منطقه آزادچابهار فقط هتل لیپار را داشتیم اما الان چیزی حدود9هتل دردست احداث است که تا انتهای امسال یکی از9هتل دردست احداث منطقه به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهاربیان نمود: فعالان حوزه گردشگری بومی فعال شده اند و پکیج های خوبی برای تورهای گردشگری تعریف شده است.

کردی افزود: استفاده از ظرفیت دانشگاهی موجود در منطقه که ارامکانات آموزشی خوبی برخوردار هستند، می تواندبه حرفه ای نمودن افراد فعال درحوزه گردشگری و قرار دریافت آنان در مدار توسعه یاری کند.

وی خاطرنشان ساخت: رونق صنعت گردشگری می تواند تاثیر مستقیمی بر معیشت وایجاد درآمد بر مردم بومی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزادچابهار بیان نمود: با طرح توسعه جدید و الحاق بندرشهیدکلانتری به منطقه آزادچابهار، راه اندازی مجدد تور عمان به چابهار از جهت دریایی با کشتی های دو منظوره باری ومسافری می تواند تورهای خارجی به مقصد چابهار را افزایش چشمگیری دهد.

کردی اظهارداشت: یازده نقطه درجهت ساحل از درک تا گواتر شناسایی شده تا با توسعه خدمات بین راهی خدمات بهتری به گردشگران ارائه شود.

همکاری مشترک بین جوانان منطقه و جوانان عمان در زمینه های گردشگری، تهیه اپلیکیشن های عربی، روسی و چینی و آموزش دو زبان روسی و چینی به راهنمایان گردشگری ارجمله پبشنهاداتی بودندکه ازسوی اعضای کنسرسیوم مطرح شد.

دبیران کنسرسیوم تورهای ورودی گردشگری به کشوردرسفرسه روزه خودبه چابهاربه منظورشناخت محصولات صنایع دستی ازنمایشگاه وفروشگاه منطقه از هنرهای زیبا، قدیمی وفاخر زنان و مردان منطقه دیدن کردند.

دبیران این کنسرسیوم که متشکل ازکشورهای چین، ارمنستان، اتحادیه اروپا، عمان، عراق، ترکیه، هند، پاکستان وسوریه هستند ازمراکز دیدنی و گردشگری منطقه چابهار بازدیدکردند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 102310

به "راه اندازی فرودگاه بین المللی چابهار می تواند محرکی برای جذب سرمایه گذاروگرشگرباشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی فرودگاه بین المللی چابهار می تواند محرکی برای جذب سرمایه گذاروگرشگرباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید