سری گلکسی واچ 4 سامسونگ به روزرسانی شد

به گزارش مجله سرگرمی، سری گلکسی واچ4 سامسونگ، به روزرسانی نرم افزاری تازه و بزرگی دریافت می نماید که بینش های بهبود یافته و بعلاوه برنامه های تمرین اینتروال پیشرفته ویژه دوندگان و دوچرخه سواران را به ارمغان می آورد.

سری گلکسی واچ 4 سامسونگ به روزرسانی شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب با نقل از جی اس ام ارنا، سامسونگ مجموعه ای از صفحه های ساعت تازه و خط تازهی از بند ساعت را نیز ارائه می نماید که از فروشگاه های سامسونگ و خرده فروشان شریک سامسونگ، در دسترس خواهد بود.

بینش های ترکیبی تازه شامل نکات و یادآوری های روزانه است که به شما یاری می نماید در مسیر تناسب اندام خاص خود بمانید. جزئیاتی در خصوص اهداف ترکیب بدن خود از جمله وزن، درصد چربی بدن و توده عضلانی اسکلتی دریافت خواهید کرد. این ها در برنامه Samsung Health در تلفن شما قابل مشاهده خواهند بود.

ویژگی به روز شده تمرین اینتروال به دوندگان و دوچرخه سواران اجازه می دهد تا جلسات تمرینی با شدت سفارشی را تنظیم و پیگیری نمایند. سامسونگ بعلاوه درصدی از خواندن VO2 Max را اضافه می نماید تا به شما اطلاع دهد که چقدر به خودتان فشار می آورید و بعلاوه یک نشانگر تازه از دست دادن عرق که مقدار تعریق شما در طول تمرین و مقدار آب مصرفی برای ریکاوری را میزان گیری می نماید.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164445

به "سری گلکسی واچ 4 سامسونگ به روزرسانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری گلکسی واچ 4 سامسونگ به روزرسانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید