سهمیه تیمی شمشیربازی برای المپیک توکیو قطعی شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران امروز در بخش تیمی جام جهانی لهستان با غلبه بر مجارستان که عنوان قهرمانی اروپا را در اختیار دارد صندلی پنجم این رقابت ها را از آن خود کرد.

سهمیه تیمی شمشیربازی برای المپیک توکیو قطعی شد

ملی پوشان شمشیربازی ایران در حالی این صندلی را در جام جهانی لهستان کسب کردند که پیش از این از حضور در رویدادهای تاثیرگذار در امتیاز المپیکی شان، گام بلندی برای کسب سهمیه تیمی برداشته بودند اما در عین حال موقعیت تیمی ها در رنکینگ جهانی اما و اگرهایی برای قطعی شدن این سهمیه ایجاد نموده بود.

در خاتمه جام جهانی لهستان اما با توجه به نتایج کسب شده و موقعیت جدیدی که ایران و رقبایش در رنکینگ جهانی کسب کردند این سهمیه مسجل شد. بر این اساس تیم ایران در خاتمه جام جهانی لهستان صاحب 206 امتیاز المپیکی شد در حالی که چین و ژاپن مجموعه امتیازات المپیکی خود را به ترتیب به 160 و 149 رساندند.

البته جام جهانی ایتالیا و مجارستان دو رویداد دیگری است که در امتیاز المپیکی تیم های شمشیربازی تاثیرگذار است اما طبق قوانین فدراسیون جهانی فقط نتیجه یکی از این دیدارها برای تیم هایی که رویدادهای گزینشی گذشته را پشت سرگذاشته اند، محاسبه خواهد شد.

به این ترتیب با توجه فاصله امتیازی ایجاد شده میان ایران و چین و ژاپن، سهمیه تیمی ایران مسجل شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 71762

به "سهمیه تیمی شمشیربازی برای المپیک توکیو قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه تیمی شمشیربازی برای المپیک توکیو قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید