ظریف: زمان آن رسیده که جهان با نژادپرستی مقابله کند

به گزارش مجله سرگرمی، ظریف خطاب به مردم آمریکا در توئیتر نوشت: عده ای فکر نمی نمایند که جان سیاهان اهمیت دارد. قابل توجه کسانی از ما که جان سیاهان را مهم می دانند: زمان آن است جهان با نژادپرستی مقابله کند.

ظریف: زمان آن رسیده که جهان با نژادپرستی مقابله کند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمد جواد ظریف در توئیتی با انتشار تصویر بیانیه 27 ژوئن 2018 مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا علیه کشورمان با عبارات مشابه مردم آمریکا را مخاطب قرار داد و نوشت:

عده ای فکر نمی نمایند که جان سیاهان اهمیت دارد. قابل توجه کسانی از ما که جان سیاهان را مهم می دانند: زمان آن است دنیا با نژادپرستی مقابله کند. دنیا علیه نژادپرستی

بیانیه وزیر امور خارجه، محمد جواد ظریف

30 می 2020

اعتراضات اخیر در آمریکا

حکومت آمریکا منابع شهروندانش را به هدر می دهد؛ چه ماجراجویی هایش در آسیا، آفریقا یا آمریکای لاتین باشد، چه حمایتش از دیکتاتور های بی شمار، یا جاه طلبی هایش برای توسعه پرهزینه سلاح هسته ای اش، همه این ها تنها به رنج مردم آمریکا می افزاید. همانطور که قبلا هم گفتم هیچ جای تعجبی نیست که اعتراضات در آمریکا ادامه دارند. مردم آمریکا از رهبرانشان می خواهند تا آن ها را در ثروت کشور سهیم نمایند و به احتیاج های برحقشان پاسخ دهند.

ما تاکتیک های بی اثر همیشگی حکومت در سرکوب، زندانی کردن معترضان و انکار استیصال مردم آمریکا را محکوم می کنیم. مردم آمریکا از نژادپرستی، فساد، بی عدالتی و بی کفایتی رهبرانشان خسته اند و دنیا صدای آن ها را می شنود.

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 92982

به "ظریف: زمان آن رسیده که جهان با نژادپرستی مقابله کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف: زمان آن رسیده که جهان با نژادپرستی مقابله کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید