علیپور: کی روش که قبولم نداشت، امیدوارم ویلموتس به من اعتماد کند

به گزارش مجله سرگرمی، شاید من به کار آقای کی روش و به سیستم و سبک بازی تیم او نمی خوردم اما امیدوارم ویلموتس به من اعتماد کند و بتوانم برای تیم ملی کشورم به میدان بروم.

علیپور: کی روش که قبولم نداشت، امیدوارم ویلموتس به من اعتماد کند

علیپور: کی روش که قبولم نداشت، امیدوارم ویلموتس به من اعتماد کند

آقای گل پرسپولیس حتی در بهترین روزهایش هم به تیم ملی دعوت نشد. او البته برای بازی با سیرالئون و یک بار هم پیش از سفر به جام دنیای 2018 به اردو دعوت شده بود اما هر بار بیش از چند روز میهمان تیم ملی نبود. حالا اما که کی روش رفته و سرمربیگری تیم ملی را به مارک ویلموتس سپرده اند، امیدهای علیپور هم زنده شده است: این را دیگر همه می دانیم که بخشی از مربیگری سلیقه است و هر مربی روش و اصول خود را دارد. درست است که آقای کی روش من را دعوت نمی کرد اما این دلیل نمی گردد که ناامید باشم. شاید من به کار آقای کی روش و به سیستم و سبک بازی تیم او نمی خوردم اما امیدوارم حداقل ویلموتس به من اعتماد کند و بتوانم برای تیم ملی کشورم به میدان بروم.

چهارده گلی که علی علیپور در لیگ هجدهم زد، برای تکرار آقای گلی اش کافی نبود و او این بار رقابت را به دو رقیب برزیلی اش باخت. علیپور البته همچنان بهترین گلزن پرسپولیس به حساب نمی آید اما سعی دارد وانمود کند که از دست رفتن کفش طلای لیگ برتر خیلی هم ناراحتش ننموده: معلوم است که دوست داشتم باز هم آقای گل شوم اما شاید قسمت نبود. الان هم با ناراحتی من چیزی عوض نمی گردد. مهم این بود که برای سومین بار قهرمان شدیم. برای آقای گلی فصل آینده هم وقت دارم.

اما آیا این قهرمانی باعث نمی گردد که پرسپولیسی ها جام حذفی و بازی با سپاهان را خیلی جدی نگیرند؟ پاسخ علیپور خواندنی است: ما یاد گرفته ایم که همواره برای قهرمانی بجنگیم و هیچوقت دست از رقابت نکشیم. الان هم همین کار را انجام می دهیم. لیگ به جای خود، مات حالا قهرمانی جام حذفی را هم می خواهیم تا حذف مان از لیگ قهرمانان را جبران کنیم. شک نکنید که برای بازی با سپاهان انگیزه های زیادی داریم و نمی خواهیم جام را از دست بدهیم.

بازی های پرسپولیس و سپاهان همواره حساس بوده که حالا با این همه دعوا و بگومگو حساس تر هم شده. اصفهانی ها بر سر تقسیم سکوهای نقش دنیا با سازمان لیگ درافتاده اند و از همین حالا می توان پیش بینی کرد که بازی چهارشنبه بدون حاشیه و حادثه به سرانجام نخواهد رسید.

علیپور اما می گوید که امید خودش و هم تیمی هایش، یک بازی بی حاشیه است: ما برای انجام یک بازی خوب به اصفهان می رویم و دنبال پیروزی و حضور در فینال هستیم. می دانیم بازی خیلی سختی مقابل سپاهان خواهیم داشت که از بهترین تیم های این فصل بود. باید برای رسیدن به پیروزی بهترین شرایط را داشته باشیم اما امیدوارم اتفاقاتی که در تهران رخ داد، در اصفهان تکرار نگردد. نمی خواهیم خونی از دماغ کسی بریزد. فوتبال زمان کوتاهی برای خوشحالی و تخلیه انرژی و گذراندن اوقات فراغت است. پس با دعوا، فحاشی و پرتاب اشیاء نباید این دیدار بزرگ را به حاشیه بکشانیم. همه باید دست به دست هم بدهیم که یک دیدار در شان فوتبال ایران برگزار گردد و همه از آن لذت ببریم.

شماره 70 پرسپولیس از قهرمانی جام حذفی گفت برای جبران از دست رفتن لیگ قهرمانان اما این حسرت بعید است حالا حالاها از دل پرسپولیسی ها بیرون برود. به قول علیپور: در بازی با السد فقط حسرت خوردیم. واقعا حیف بود که پرسپولیس از لیگ قهرمانان حذف گردد. ما سال جاری هم شرایط صعود به مراحل سرانجامی را داشتیم و واقعا نباید حذف می شدیم اما متاسفانه داوران خیلی اشتباه کردند و شرایط بدی را برایمان رقم زدند. با این حال ما در بازی با السد نشان دادیم که لیاقت ماندن در لیگ قهرمانان را داشتیم. در واقع ما آن روز جواب ناداوری ها را دادیم.

و خداحافظی ژاوی؟ مثل همه بازیکنان پرسپولیس، علی علیپور هم از این اتفاق متاثر شده. برای همین در اینستاگرامش با ستاره اسپانیایی خداحافظی نموده بود: اسطوره ها سرانجام ناپذیرند. برای درخشش تو، هیچ سرانجامی نیست و تو فراموش نشدنی هستی.

او حالا دوباره به این خداحافظی اشاره می نماید: دوست نداشتم ژاوی با شکست از فوتبال خداحافظی کند. از طرفی بازی مقابل او در شب خداحافظی اش از فوتبال افتخاری برای ما بود. خوشحالم که در این چند سال بارها مقابل چنین بازیکن بزرگی به میدان رفتم اما از خداحافظی اش خیلی ناراحت شدم. به نظرم ژاوی می توانست تا چند سال دیگر بازی کند و بدرخشد.

آنچه نام علیپور را بیش از همواره بر سر زبان ها انداخته، پیشنهادی است که می گویند از اسپانیا برایش رسیده اما او هنوز قبولش ننموده است: پیشنهاد هست اما من با پرسپولیس قرارداد دارم. قرار شده باشگاه پیشنهادها را آنالیز کند و تصمیم بگیرد اما اگر طرفداران صلاح بدانند و از من راضی باشند، دوست دارم باز هم در پرسپولیس در خدمت شان باشم. من همه چیزم را از پرسپولیس و طرفدارانش دارم و واقعا علاقمندم که در این تیم بمانم اما باید ببینیم باشگاه و آقای برانکو چه نظری دارند و چه تصمیمی می گیرند.

آقای گل پرسپولیس حتی در بهترین روزهایش هم به تیم ملی دعوت نشد. او البته برای بازی با سیرالئون و یک بار هم پیش از سفر به جام دنیای 2018 به اردو دعوت شده بود اما هر بار بیش از چند روز میهمان تیم ملی نبود.

حالا اما که کی روش رفته و سرمربیگری تیم ملی را تا جام دنیای 2022 به مارک ویلموتس سپرده اند، امیدهای علیپور هم زنده شده که می گوید: این را دیگر همه می دانیم که بخشی از مربیگری سلیقه است و هر مربی روش و اصول خود را دارد. درست است که آقای کی روش من را دعوت نمی کرد اما این دلیل نمی گردد که ناامید باشم. شاید من به کار آقای کی روش و به سیستم و سبک بازی تیم او نمی خوردم اما امیدوارم حداقل ویلموتس به من اعتماد کند و بتوانم برای تیم ملی کشورم به میدان بروم.

11 - یک

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25091

به "علیپور: کی روش که قبولم نداشت، امیدوارم ویلموتس به من اعتماد کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور: کی روش که قبولم نداشت، امیدوارم ویلموتس به من اعتماد کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید