فراکسیون الفتح: مأموریت الزرفی برای نخست وزیری باطل است

به گزارش مجله سرگرمی، یک عضو فراکسیون الفتح در مجلس عراق تأکید کرد که مأمور شدن عدنان الزرفی برای نخست وزیری غیرقانونی و باطل است.

فراکسیون الفتح: مأموریت الزرفی برای نخست وزیری باطل است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مختار الموسوی عضو فراکسیون الفتح در مجلس عراق با اشاره به اینکه مأمور شدن الزرفی برای نخست وزیری غیرقانونی است، تأکید کرد که هرگز به او رأی اعتماد نخواهند داد.

الموسوی در مصاحبه با وبگاه المعلومه، گفت: قاضی که با مأمور شدن عدنان الزرفی برای نخست وزیری موافقت نموده، برای بازنشستگی ارجاع داده شده و لذا رأی و نظر او درباره مأموریت الزرفی باطل است.

او اضافه کرد که فراکسیون الفتح و البناء هرگز به نخست وزیری الزرفی رأی نخواهند داد و احزاب کُرد نیز به دنبال اختلافات اخیری که در مذاکرات با آن ها به وجود آمد، به سمت عدم اعطای رأی به نخست وزیری الزرفی پیش می فرایند.

الموسوی توضیح داد که مأمور شدن الزرفی غیرقانونی است و فاقد شروط قانونی ضروری است و سند مأموریت او برای نخست وزیری از سوی یک قاضی بازنشسته امضا شده است.

از سوی دیگر عدنان الزرفی که از سوی برهم صالح رئیس جمهور عراق برای تصدی سِمت نخست وزیر مأمور شده است، امروز یکشنبه گفت که از مجلس برای معین زمانی جهت دریافت رأی اعتماد از مجلس، درخواست نموده است.

.

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81950

به "فراکسیون الفتح: مأموریت الزرفی برای نخست وزیری باطل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراکسیون الفتح: مأموریت الزرفی برای نخست وزیری باطل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید