فضا های مختلف دانشگاه تبریز ضد عفونی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر منابع انسانی، اداری و پشتیبانی دانشگاه تبریز گفت: به منظور ایمن سازی و جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا تمامی فضا های دانشگاه تبریز ضدعفونی می گردد.

فضا های مختلف دانشگاه تبریز ضد عفونی می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، کامران خان ماکو مدیر منابع انسانی، اداری و پشتیبانی دانشگاه تبریز با بیان این مطلب گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدامات پیشگیرانه بهداشت فردی و عمومی بصورت مستمر و روزانه در این دانشگاه صورت می گیرد و بدین منظور کلیه فضا ها و جهت های دانشگاه بخصوص خوابگاه های دانشجویی و باکس های زباله وتمام موارد عمومی ضد عفونی و شستشو داده شد.

خان ماکو اضافه کرد: در پی تعطیلی کلاس ها و فعالیت های آموزشی دانشگاه و تخلیه خوابگاه های دانشجوئی، فرآیند ضدعفونی و پاکسازی خوابگاه ها و غذاخوری های دانشگاه با همکاری مدیریت امور دانشجوئی دانشگاه شروع شد.

مدیر منابع انسانی، اداری و پشتیبانی دانشگاه تبریز با اشاره به تداوم فعالیت های ستادی دانشگاه در خصوص اقدامات پیشگیرانه بهداشتی اضافه کرد: امور پشتیبانی دانشگاه ضمن تشکیل دوره آموزشی اقدامات بهداشتی وایمنی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و با هدف آشنایی همکاران خدماتی شاغل در دانشگاه، اقدام به سمپاشی و ضد عفونی کردن کلیه درب های ورودی دانشگاه، معابر و اماکن عمومی، اتوبوس ها، آسانسور ها و باکس های زباله سطح دانشگاه نموده است.

وی با اشاره به بعضی اقدامات انجام شده جهت ارتقاء بهداشت فردی در میان کارکنان گفت: تهیه مواد ضد عفونی کننده، صابون مایع و دستکش یکبار مصرف به مقدار کافی، توزیع لیوان یکبار مصرف و قند بسته بندی شده از دیگر کار هایی است که این مدیریت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در دانشگاه تبریز انجام داده است.

خان ماکو ضمن تقدیر از همکاری واحد های مختلف دانشگاه در مراعات نکات بهداشتی و انجام مستمر و روزانه اقدامات بهداشتی در سطح دانشگاه، از همکاران دانشگاه خواست در صورت احتیاج به ضد عفونی محل کار خود و یا مواد بهداشتی مراتب را به امور پشتیبانی دانشگاه اطلاع دهند.

مدیر منابع انسانی، اداری و پشتیبانی دانشگاه تبریز بیان نمود: شیوع بیماری کرونا در بعضی نقاط کشور و احتمال سرایت آن، سبب ایجاد نگرانی هایی در بسیاری از مناطق کشور شده است؛ در این راستا مسئولان دستگاه های مربوطه برای مقابله با ویروس کرونا اقدامات گسترده ای را انجام داده اند.

gardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری

picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 72166

به "فضا های مختلف دانشگاه تبریز ضد عفونی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضا های مختلف دانشگاه تبریز ضد عفونی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید