مدیریت جهادی، لازمه تحقق جهش تولید، کسب وکارهای داخلی حمایت شوند

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان گفت: برای تحقق و واقعیت بخشی به جهش تولید، باید مدیریت جهادی را سرلوحه کار و کسب ها قرار دهیم.

مدیریت جهادی، لازمه تحقق جهش تولید، کسب وکارهای داخلی حمایت شوند

محمد بهروزیان نژاد در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران، درباره بایدها و نبایدهای تحقق فرمایش رهبری در واقعیت بخشی به جهش تولید اظهار کرد: باید با درک مناسب جهش تولید ثابت کنیم که سرباز خوبی برای ولایت و نظام هستیم؛ بنابراین برای تحقق و واقعیت بخشی به جهش تولید، باید مدیریت جهادی را سرلوحه کارها قرار دهیم؛ چراکه لازمه جهش تولید مدیریت جهادی است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان ادامه داد: علاوه بر کار اجرایی به منظور تحقق جهش تولید، حمایت از کسب وکارهای داخلی نیز باید در اولویت باشد. در واحد شادگان تولیدی پوشاک فعال است و این تعاونی تولیدی یکی از مواردی است که با حمایت از آن می توانیم در این راستا گام برداریم.

بهروزیان نژاد اظهار داشت: باید در تحقق شعار سال به صورت عملی وارد شویم، اگر تولید جهش داشته باشد، بیکاری کمرنگ و فساد و بداخلاقی های اجتماعی و اقتصادی کاهش خواهد یافت و اینگونه می توان یک جامعه خوب و کارا ساخت.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام بخش از ظرفیت های دانشگاه به تحقق جهش تولید کمک می کند، یادآور شد: بخش های فنی و صنعتی و حسابداری ظرفیت بالایی برای کمک به این امر دارند و به طور کلی رشته هایی که ظرفیت بالایی در پروش نخبگان دارند، می توانند به جهش تولید کمک کنند و لازمه آن این است که خانواده ها به دانشگاه اعتماد کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان تأکید کرد: توجه به حوزه های دانش بنیان هم می تواند به کسب درآمدهای غیرشهریه ای منجر شود و هم به جهش تولید کمک کند.

4103/4062/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 91624

به "مدیریت جهادی، لازمه تحقق جهش تولید، کسب وکارهای داخلی حمایت شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت جهادی، لازمه تحقق جهش تولید، کسب وکارهای داخلی حمایت شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید