مردی که در کمال ناباوری فهمید بخاطر واکسن زدن مرده است

به گزارش مجله سرگرمی، واکسینه شدن مخالفان و موافقانی در آمریکا دارد که هرکدام، این روز ها برای حمایت از عقاید خود استدلال های جدیدی را مطرح کردند.

مردی که در کمال ناباوری فهمید بخاطر واکسن زدن مرده است

به گزارش خبرنگار، ایالت کالیفرنیا آمریکا این شب ها با شمع نورانی می گردد و با نمایش تصاویری از مردگان که بر اثر زدن واکسن جان خود را از دست داده اند، یاد افراد و به ویژه بچه هایی که قربانی واکسیناسیون شدند، گرامی می دارند.

ایتان جی لیندبربرگر جوان آمریکایی که در این مراسم یادبود شرکت نموده بود، متوجه شد که تصویری از او در بین تصاویر مردگان قرار گرفته است. از آنجایی که ایتان از هواداران واکسیناسیون است، خیلی زود به خاطر این جعل آغاز به افشاگری کرد. او با انتشار تصاویری از افرادی که ادعا شده بود بر اثر واکسینه شدن مردند به اشتراک گذاشت تا دیگران را از حقه گروه مخالفین مطلع سازد.

سایر کاربران با دقت به این تصاویر نگاه کردند و متوجه تصاویری از آشنایان و دوستانشان شدند که در بین قربانیان بودند، در حالی که آن ها زنده هستند. با این وجود مخالفان واکسن نه تنها استفاده از تصاویر جعلی را انکار می نمایند بلکه ایتان را نیز مقصر می دانند و معتقدند که این جوان از روی عمد عکس خود را کنار تصاویر قرار داده است تا جنبش ضد واکنسن را بی اعتبار نمایند.

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48954

به "مردی که در کمال ناباوری فهمید بخاطر واکسن زدن مرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردی که در کمال ناباوری فهمید بخاطر واکسن زدن مرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید