تعیین شدن شرکت کنندگان در دوسالانه نارنج جهرم

به گزارش مجله سرگرمی، دبیر هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج از انتشار اسامی کسانیکه داستان آنها برای شرکت در این دوره پذیرفته شده است، اطلاع داد.

تعیین شدن شرکت کنندگان در دوسالانه نارنج جهرم

به گزارش خبرنگاران، محمد بادپر شنبه 6 مهر در جمع خبرنگاران گفت: در هفتمن دوسالانه داستان کوتاه نارنج، 1هزار و 14 نویسنده با 1630 داستان رقابت خواهند کرد که اسامی این افراد در سایت www.dastannaranj.ir قابل مشاهده است.

وی استقبال از این دوره دوسالانه داستان کوتاه نارنج را بسیار عالی توصیف و تاکید نمود که مهمترین اصل دوری از هرگونه اعمال نظر و سلیقه شخصی در این جایزه ادبی است.

بادپر همچنین از حضور نویسندگان فارسی زبان مقیم 15 کشور شامل افغانستان، امارات متحده عربی، قطر، ترکیه، هلند، بلژیک، سوئد، اتریش، مالزی، انگلیس، آلمان، ایتالیا، چک، کانادا و آمریکا در این دوره اطلاع داد و گفت: با وجود حمایت کامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مسئولان دستگاه های شهرستان جهرم، اما این دوسالانه استقلال خود را کاملا حفظ نموده است.

او گفت: به لحاظ تعداد شرکت کننده داخلی تهران با 261، شیراز با 58، اصفهان با 45، مشهد با 37، کرج با 29 و جهرم با 26 نفر استقبال بیشتری داشتند.

بادپر زمان اعلام نتایج مرحله اول داوری را اول آبان ماه اعلام و اضافه نمود: برگزیدگان نهایی نیز در اختتامیه هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج که اواخر آذرماه در جهرم برگزار می گردد معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگاران، دوسالانه داستان کوتاه نارنج به همت انجمن اهل قلم شهرستان جهرم، کارگاه داستان باران، موسسه فرهنگی هنری نارنج و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم و سایر نهادها و سازمان های محلی جهرم برگزار شده است.

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 51567

به "تعیین شدن شرکت کنندگان در دوسالانه نارنج جهرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعیین شدن شرکت کنندگان در دوسالانه نارنج جهرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید