مشکلاتی در ثبت سفارش و تخصیص ارز وجود دارد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد جواد آذری جهرمی امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران امروز یکی از فراوری کنندگان محتوا در شبکه ملی اطلاعات هستند که امروز ابزارشان متفاوت شده، روزی با روزنامه سر و کار داشتند اما امروز فضای مجازی است.

مشکلاتی در ثبت سفارش و تخصیص ارز وجود دارد

وی تاکیدکرد: برای حمایت از خبرنگاران دولت در گذشته مصوباتی داشت، امروز هم ما پیشنهاد دادیم خبرنگارانی که در جامعه خبری کشور فعالیت می نمایند و ابزار اصلی کارشان فضای مجازی است مطرح کردیم که اینترنت رایگان داده گردد و رئیس جمهور نیز موافقت کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ظرف یکی دو روز آینده سایت ثبت نام باز خواهد شد، گفت: خبرنگارانی که در جامعه خبری کشور فعالیت می نمایند می توانند ثبت نام نمایند. با وزارت ارشاد باید هماهنگی لازم صورت گیرد و لیست خبرنگاران باید تعیین گردد.

جهرمی در مورد خریداری گذرنامه برای ریجستری تلفن های همراه، گفت: فعالیت های که رو به سمت دور زدن قانون می آورد یک مفهوم درون خود دارد و آن این است که روال فعلی اشکالاتی را وارد دارد.

وی افزود: وارد نماینده ای که می تواند گوشی را وارد کند و عوارض حداقلی هم می دهد دلیل ندارد که بخواهد چنین شیوه ای را استفاده کند و هزینه ای را برای خودش و مصرف نماینده ایجاد کند.

وزیر اتباطات و فناوری اطلاعات گفت: واقعیت از دید ما این است که در ثبت سفارش و تخصیص ارز مشکلاتی وجود دارد و واردات رسمی دچار اختلال است که همین امر باعث این اتفاقات می گردد.

جهرمی در انتها اظهار داشت: وقتی قانون اصلی دچار مشکل است مجبوریم محدودیت های بیشتری اعمال کنیم که در نهایت مردم را اذیت می نماید.

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 36190

به "مشکلاتی در ثبت سفارش و تخصیص ارز وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکلاتی در ثبت سفارش و تخصیص ارز وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید