معاون وزیر ورزش: پرسپولیس و استقلال تا انتها سال جاری خصوصی می شوند ، مقدمات واگذاری فراهم شد

به گزارش مجله سرگرمی، گروه استان ها ـ معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: مقدمات واگذاری 2 باشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال تهران به بخش خصوصی با همکاری مجلس، سازمان خصوصی سازی و سازمان های بورس و فرا بورس تا سرانجام سال جاری فراهم می گردد.

معاون وزیر ورزش: پرسپولیس و استقلال تا انتها سال جاری خصوصی می شوند ، مقدمات واگذاری فراهم شد

به گزارش خبرنگاران از دشتستان، جمشید تقی زاده ظهر امروز در نشست با هیئت های ورزشی و سمن های شهرستان دشتستان با بیان اینکه باید از ظرفیت های صنایع و واحدهای صنعتی در بخش ورزش بهره جست گفت: استان بوشهر از واحدهای پتروشیمی و صنایع بزرگ پتروشیمی و پارس جنوبی برخوردار است که باید از خدمات ویژه این صنایع و واحدهای صنعتی در امر ورزش بهره جست.

معاون پارلمانی و امور استان های وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بازدید از پیست قایقرانی بوشهر گفت: بوشهر در عرصه ورزش های ساحلی و آبی از ظرفیت بالایی برخوردار است که امید می رود مرکز پایگاه قایقرانی قهرمانی ایران در مرکز استان بوشهر طراحی و ساخته گردد.

وی رفع کردن مسائل حوزه ورزش را مورد تاکید قرار داد و اعلام کرد: برای رفع کردن مسائل ورزش کشور، لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان در مجلس در دست آنالیز است که تا دو هفته آینده این لایحه در صحن علنی مجلس مورد آنالیز قرار می گیرد و با تصویب آن بسیاری از مسائل ورزشی در استان ها رفع می گردد.

تقی زاده با بیان اینکه واحدهای خدماتی ورزشی از پرداخت مالیات بر ارزش اضافه نموده معاف می شوند اضافه نمود: براساس قانون مالیات های مستقیم، درآمد باشگاه ها و موسسات ورزشی دارای مجوز از پرداخت مالیات معاف است که این مهم در کمیسیون مالی مجلس تصویب شده و با تصویب آن در صحن علنی مجلس بسیاری از مسائل این حوزه رفع می گردد.

معاون پارلمانی و امور استان های وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هیچ باشگاهی در کشور لاکچری نیست اضافه نمود: کسانی که در حوزه ورزش باشگاه داری می نمایند به ورزش عشق می ورزند.

وی به اختصاص سهم 40 درصدی از مالیات بر ارزش اضافه نموده به امر ورزش پرداخت و اعلام کرد: در صورتی که اختصاص سهم 40 درصدی از مالیات بر ارزش اضافه نموده سیگار و مواد دخانی به امور ورزش تصویب گردد یاری خوبی به این بخش به ویژه در حوزه ورزش های قهرمانی و هیئت های ورزشی می گردد.

تقی زاده از واگذاری باشگاه های استقلال و پیروزی تهران به بخش خصوصی اطلاع داد و گفت: هر قدر تیم ها دولتی تر باشد در تصمیم گیری ها با مسائل عدیده ای روبه رو هستند که در این راستا کوشش شده تا سرانجام سال جاری با فراهم کردن مقدمات لازم کار واگذاری باشگاه های فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال تهران به بخش خصوصی فراهم تا زمینه رشد بیشتر این دو تیم ایجاد گردد.

معاون پارلمانی و امور استان های وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه واگذاری این دو شرکت و باشگاه به بخش خصوصی با همکاری مجلس شورای اسلامی، سازمان خصوصی سازی و سازمان های بورس و فرا بورس انجام می گردد توضیح داد: اکنون هیچ تیم حرفه ای در کشور برای ثبت کردن، سراغ نداریم اما لیگ در ایران به سمت حرفه ای شدن پیش می رود.

وی با بیان اینکه پروژه های ورزشی خوبی در دست اقدام است گفت: سال جاری در هفته تربیت بدنی 230 پروژه با 300 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

190، ح

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63217

به "معاون وزیر ورزش: پرسپولیس و استقلال تا انتها سال جاری خصوصی می شوند ، مقدمات واگذاری فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون وزیر ورزش: پرسپولیس و استقلال تا انتها سال جاری خصوصی می شوند ، مقدمات واگذاری فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید