معرفی هتل هالیدی این داون تاون دبی ، 4 ستاره

به گزارش مجله سرگرمی، هتل هالیدی این داون تاون دبی | Holiday Inn Dubai - Downtown Dubai

این هتل 4 ستاره از بهترین هتل های منطقه دیره دبی است که در خیابان الرقه واقع شده و امکاناتی مانند استخری بر روی پشت بام دارد. هتل هالیدی این داون تاون دبی Holiday Inn Dubai - Downtown Dubai دسترسی شما را به جاذبه های دبی آسان می نماید. چرا که تنها 2 دقیقه تا ایستگاه مترو الرقه فاصله دارد. همچنین امکاناتی همانند اینترنت وای فای رایگان، باشگاه ورزشی، میز اسنوکر و استخر، اقامت شما را در اینجا به یاد ماندنی می نماید. اگر به دنبال هتلی 4 ستاره با قیمتی مناسب در دبی هستید، به شما پیشنهاد می دهیم که به سراغ این هتل بروید. این هتل تا فرودگاه دبی، حدود 3.5 کیلومتر فاصله داشته و ترانسفر فرودگاهی شما را به راحتی تا هتل و یا بالعکس می رساند. ضمناً شاتل رایگان به ساحل دبی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. در متن زیر، مجله خبرنگاران خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل و چگونگی دسترسی داشتن به جاذبه های دیدنی این شهر از هتل هالیدی این داون تاون دبی را بیان می نماید.

معرفی هتل هالیدی این داون تاون دبی ، 4 ستاره

خدمات رفاهی هتل هالیدی این داون تاون دبی

میز پذیرش هتل، ورود شما به اتاقتان را در ساعت های چک این فراهم می کند. این هتل 4 ستاره دسترسی شما را به مرکز تجاری و خرید راحت می کند. کافی نت، ترانسفر فرودگاهی (در صورت پرداخت هزینه آن)، خدمات تور و گردشگری دبی، اتاق ملاقات، خدمات نظافت اتاق ها و البته شستشو و اتوکشی آن ها از جمله امکانات مختصری است که در اینجا خواهید دید. اگر فرصت خرید سوغاتی در شهر نداشتید، از فروشگاه شبانه روزی هتل خرید کنید. همچنین مواد خوراکی سوپرمارکتی هم شبانه روزی قابل سفارش و تحویل در اتاق است.

ورود به هتل هالیدی این داون تاون دبی، از ساعت 3 بعد از ظهر بوده و تا هنگام نیمه شب بعد ادامه دارد. هنگام ظهر نیز باید اتاق خود را تخلیه کنید.

ساختمان این هتل 8 طبقه بوده که در طبقه آخر فضاهای باشگاهی و در پشت بام، استخر قرار گرفته است. برای تخت اضافه باید هزینه جداگانه بپردازید. ضمناً امکانات میز پذیرش و هتل شامل خدمات زیر است:

پذیرش شبانه روزی، خدمات فکس یا فتوکپی، خدمات تور و خشکشویی هم دارد. کارکنان هتل به 9 زبان صحبت می نمایند که زبان های انگلیسی، هندی، اردو، عربی و بسیاری دیگر جزو آن هاست. حیوانات حق ورود به این هتل را ندارند.

امکانات تفریحی هتل هالیدی این داون تاون دبی

در اتاق بازی هتل، میز اسنوکر قرار گرفته است که می تواند ساعت ها شما و دوستانتان را سرگرم نگه دارد. بر روی پشت بام به همراه مبلمانی راحت و تراسی آفتابگیر، استخر روباز هتل هالیدی این داون تاون دبی واقع شده است. در کنار استخر، یکی از کافه های هتل قرار گرفته است. بلیط گشت های شهری را از میز پذیرش هتل درخواست دهید. خدمات زیبایی به همراه آرایشگاه خواهید داشت و باشگاه ورزشی هم با تمام دستگاه های ورزشی، مکان مفرحی خواهد بود. مربی شخصی بگیرید و حسابی ورزش کنید. استخر آبگرم و اتاق بخار نیز شما را سرحال می آورد.

رستوران های هتل:

بوفه صبحانه این هتل، هر روزه از ساعت 06:30 صبح تا 10:30 در دسترس است. خدمات سرو غذا در اتاق ها شبانه روزی بوده و نام و خدمات این رستوران ها به توضیح زیر است. در نزدیکی هتل رستوران های بسیاری پیدا خواهید نمود.

  • رستوران بیسترو (Bistro Restaurant): تنها رستوران هتل است که در آن می توانید تمام وعده های غذایی مانند صبحانه، ناهار و شام را سفارش دهید.
  • کافه های هتل: در این هتل حدود 4 میز و کافه وجود دارد که هر یک اسنک ها، غذاهای سبک و نوشیدنی های مختلفی را برای شام سرو می نمایند. کافه سی آر او رستو (CRO Resto)، بنگالی (Bangali)، مودز (Moods) و کافه مترو اسپورت (Metro Sport Cafe) نام این کافه ها بوده و حتی می توانید غذاهای هندی نیز در آن ها سفارش دهید.

اگر به دنبال سفارش های شبانه روزی از سوپرمارکت ها هستید، نیز این خدمات در اختیارتان است.

امکانات اتاق های هتل هالیدی این داون تاون دبی

تعداد اتاق های این هتل، 139 اتاق بوده و برای اتاق های استاندارد، تمامی امکانات مورد نظر مهمانان در نظر گرفته شده است. هر چند که این هتل اتاق های خانوادگی ندارد و امکانات خاصی برای بچه ها ندارد، اما اگر با کودک خود قصد اقامت در هتل هالیدی این داون تاون دبی را دارید، می توانید از تخت های موجود بهره ببرید. همچنین تخت اضافه تاشو هم می توان درخواست داد که برای آن باید هزینه ای جداگانه بپردازید.

در مجموع، این هتل را نمی توان هتلی خانوادگی دانست. برخی از اتاق ها به هم مرتبط بوده و نمایی از شهر دارند. در اتاق ها، اینترنت وای فای به همراه میز مطالعه و یک مبل راحتی برای نشستن و استراحت دارید. درون حمام ها هم با وسایلی مانند شامپوها، نرم نماینده ها، خمیر دندان، دستمال کاغذی، مسواک و … تجهیز شده اند. اگر از طریق دیگری احتیاج دارید، از میز پذیرش بخواهید.

  • و بسیاری دیگر

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، می توانید سری به قسمت رزرو هتل دبی در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل هالیدی این داون تاون دبی

تمام امکاناتی که در بالای این متن برای شما معرفی نموده ایم، در همه اتاق های هتل وجود دارند. بنابراین از بابت راحتی در این اتاق ها، مطمئن باشید. تنها شاید کوچکی فضای برخی از اتاق ها، برایتان آزاردهنده باشد.

  • اتاق استاندارد: برای مهمانان هتل بسیار عالی است. مساحت این اتاق، 28 متر مربع بوده و تمام امکانات ویژه و مورد احتیاج مهمانانش را دارد. در حمام دوش و وان دارد. با دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره تجهیز شده است.
  • اتاقی برای افراد غیر سیگاری: یک تخت دو نفره کینگ در اتاق قرار داده اند بنابراین نام اتاق کینگ را گرفته است. مساحت آن، حدود 28 متر مربع دارد.
  • اتاق تویین برای افراد سیگاری: از جمله اتاق های استاندارد است که دو تخت یک نفره در آن قرار گرفته است. در حمام این اتاق، دوش و وان قرار داده شده است. مساحت اتاق، 28 متر مربع است.
  • اتاق استانداردی برای غیرسیگاری ها: در این اتاق 30 متر مربعی، دو تخت یک نفره با تمام امکانات اتاق ها قرار داده شده است. هر دو نوع دوش و وان در حمام دارد.
  • اتاق لژر برای افراد سیگاری: در این اتاق 28 متر مربعی، یک تخت دو نفره کینگ قرار داده شده است و حمام آن، تنها وان دارد.
  • اتاق دولوکس که برای غیرسیگاری هاست: مساحت این اتاق 25 متر مربع بوده و دو تخت یک نفره به همراه وان در حمام دارد.
  • اتاق سوپریور: تمام اتاق هایی که با نام سوپریور تعیین شده اند، برای افراد غیر سیگاری هستند. در نتیجه سیگار کشیدن در آن ها، ممنوع است. مساحت این اتاق ها، 25 متر مربع بوده و در حمام تنها وان دارند. هنگام رزرو اتاق های سوپریور به تخت های کویین، کینگ یا تخت یک نفره و دو نفره آن دقت کنید. امکان اقامت 3 نفر در این اتاق وجود دارد.

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

با ایستگاه مترو الرقه خود را به راحتی به هر جاذبه ای در دبی برسانید. برج ساعت دیره در 600 متری شما خواهد بود و مرکز خرید الغریر نیز تنها 900 متر تا شما فاصله دارد. اگر اهل خرید هستید، به راحتی می توانید به سیتی سنتر دبی در 1.6 کیلومتری هتل بروید.

  • برج خلیفه: تا شما 9 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 15 دقیقه ای می رسید.
  • دبی مال: 7 کیلومتر تا هتل هالیدی این داون تاون دبی فاصله دارد. می توانید با تاکسی 10 دقیقه یا کمتر خود را به آنجا برسانید.
  • فواره های دبی: این جاذبه شاد تا این هتل، 9 کیلومتر فاصله دارد و دقیقا کنار برج خلیفه قرار گرفته است.
  • مسجد گرند: تا این فروشگاه 9 کیلومتر فاصله داشته که اگر با تاکسی بروید، 5 دقیقه در راه خواهید بود.
  • مرکز ساحارا: در فاصله 6 کیلومتری هتل واقع شده است.
  • مرکز خرید سیتی واک: از بهترین مراکز خرید دبی است که در فاصله 8.9 کیلومتری محل اقامت شما در اینجا واقع شده است.
  • آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب: فاصله پارک تفریحی تا هتل، 8.7 کیلومتر است.
  • فرودگاه بین المللی دبی: 3.5 کیلومتر فاصله تا این فرودگاه است که ترانسفر فرودگاهی خواهید داشت.
  • فرودگاه بین المللی المکتوم: تا این هتل حدود 44.3 کیلومتر فاصله دارد و با 50 دقیقه رانندگی یا ترانسفر فرودگاهی به ورودی هتل خواهید رسید.
  • فرودگاه بین المللی شارجه: 6 کیلومتر است که با تاکسی نیم ساعت تا هتل فاصله دارید.

موقعیت هتل هالیدی این داون تاون دبی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

امارات، دبی، خیابان الرقه

Al Rigga Rd - Dubai - United Arab Emirates

منبع: booking.com

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: الی گشت
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 36420

به "معرفی هتل هالیدی این داون تاون دبی ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل هالیدی این داون تاون دبی ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید