هتل اسکول سرعین در ایام دهه فجر افتتاح می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: هتل اسکول سرعین در راستای ارتقاء مهارت های آموزشی هتلداری در سطح استان و منطقه در ایام دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.

هتل اسکول سرعین در ایام دهه فجر افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان اظهار کرد: هتل اسکول سرعین در راستای ارتقاء مهارت های آموزشی هتلداری در سطح استان و منطقه در ایام دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.

او با اشاره به اینکه این مرکز با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی انجام خواهد گرفت، افزود: ارتقای سطح خدمات، جذب مسافران و گردشگران و تجهیز و نوسازی هتل ها از دیگر اهداف این مجموعه خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل توضیح داد: طرح جامع گردشگری سرعین با 50 درصد پیشرفت در حال تهیه است که امیدواریم با اجرایی شدن آن شاهد تحولات توسعه محور در گردشگری این شهرستان باشیم.

فلاحی ادامه داد: استفاده از ظرفیت گردشگران عرب و آذری در شهرستان سرعین از جمله اولویت های اصلی ما در این شهرستان خواهد بود.

او افزود: قصد ما خروج گردشگری استان از حالت تک فصلی است و برگزاری طرح زمستان بیدار همراه با برگزاری رویدادهای گردشگری زمستانی در راستای این هدف خواهد بود.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38249

به "هتل اسکول سرعین در ایام دهه فجر افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اسکول سرعین در ایام دهه فجر افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید