والورده: لیورپول به راحتی شکست نمی خورد، باید جنگ میانه میدان را ببریم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی بارسا با تمجید از حریف فردا شب تیمش معتقد است لیورپول حریف سرسختی است و به راحتی شکست نمی خورد.

والورده: لیورپول به راحتی شکست نمی خورد، باید جنگ میانه میدان را ببریم

والورده: لیورپول به راحتی شکست نمی خورد، باید جنگ میانه میدان را ببریم

ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لیورپول در دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از یک نبرد سخت سخن گفت و معایب و نقاط قوت آبی و اناری ها را برشمرد.

سرمربی بارسلونا در این باره گفت: لیورپول تیم بسیار قدرتمندی است که با ریتم و پرس سریع و سنگینی بازی می نماید. آن ها حریف سختی هستند و به راحتی شکست نمی خورند. لیورپول در کل فصل، تنها در یک بازی لیگ شکست خورده و این خود گویای همه چیز است. هدف ما پیروزی در این بازی است اما می دانیم گل نخوردن هم بسیار ارزشمند خواهد بود. باید 2 بازی خوب انجام دهیم. به نوعی توانسته ام تعادل را در تیم برقرار کنم. قهرمانی خود در لیگ را قطعی نموده ایم اما فکر نمی کنم در این مرحله خستگی اهمیت زیادی داشته باشد. لیورپول نسبت به فصل قبل تغییر زیادی ننموده. آنها کیتا و آلیسون را خریده اند اما کم و بیش شبیه تیم فصل قبل هستند.

او در ادامه اضافه کرد: 15 دقیقه نخست هر نیمه بسیار مهم است. لیورپول در این بازه سعی می نماید فشار بیاورد و خودش را بر تیم حریف تحمیل کند. 3 مهاجم لیورپول به طرز خارق العاده ای سریع هستند اما این مهم است که توپ چگونه به آن ها می رسد. بنابراین باید در جنگ های میانه زمین برنده باشیم تا توپ به راحتی به رقیب نرسد. لیورپول با ریتم و سرعت زیادی بازی می نماید. کلوپ همین کار را در دورتموند نموده بود. آن ها با قدرت و سرعت بازی می نمایند و 3 مهاجم زهردار دارند. مسی استراحت نموده اما ما 3 بازی لیگ در ظرف 7 روز داشتیم و قبل از آن در دیدار مقابل منچستریونایتد به میدان رفتیم.

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21688

به "والورده: لیورپول به راحتی شکست نمی خورد، باید جنگ میانه میدان را ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: لیورپول به راحتی شکست نمی خورد، باید جنگ میانه میدان را ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید