وعده استاندار درباره برطرف سرگردانی 8 هزار دانش آموز تهرانی ، پلمب مدارس توسط بنیاد شهید متوقف شد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در حالی از بلاتکلیفی 8 هزار دانش آموز تهرانی در صورت واگذاری 11 مدرسه به بنیاد شهید ابراز نگرانی نموده است، که استاندار تهران از توقف پلمب مدارس توسط بنیاد شهید خبر داده است.

وعده استاندار درباره برطرف سرگردانی 8 هزار دانش آموز تهرانی ، پلمب مدارس توسط بنیاد شهید متوقف شد

به گزارش خبرنگاران، عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به ایلنا گفته است: با وجود اینکه شهرداری تهران کاربری فضای 11 مدرسه را آموزشی اعلام نموده اما بنیاد شهید نمی پذیرد؛ تحویل دادن این مدارس در تهران به بنیاد شهید باعث ایجاد بحران شده و 8 هزار دانش آموز آواره می شوند.

وی درباره پلمب مدارس توسط بنیاد شهید، اظهار نموده است: سال گذشته شورای تامین استان تهران اعلام نمود تا پلمب مدارس متوقف گردد.

در همین حال و در پی پلمب دو مدرسه توسط بنیاد شهید و احتمال پلمب 9 مدرسه دولتی دیگر در پایتخت، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با تاکید بر توقف پلمب مدارس در تهران به ایسنا گفته است: نقدینگی لازم برای خرید این مدارس وجود دارد و به زودی مشکل را حل خواهیم کرد. پلمب مدارس در تهران توسط بنیاد شهید متوقف شده و مدرسه دیگری پلمب نخواهد شد تا ما در مدت کوتاهی این مشکل را حل کنیم.

وی تاکید نمود: قطعا در خصوص دو مدرسه پلمب شده نیز رایزنی خواهیم کرد که این مدارس توسط بنیاد باز گردد و مسئله ای برای ثبت نام و تحصیل دانش آموزان ایجاد نگردد.

روز سه شنبه یازدهم تیر ماه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از پلمب دو مدرسه دولتی تهران توسط بنیاد شهید اطلاع داد و علت پلمب این مدارس را مسائل اقتصادی مطرح نمود. وی پیرو خبری مبنی بر احتمال پلمب 11 مدرسه قلع و قمعی دارای مالک حقوقی در تهران (بنیاد شهید) و سرگردانی 8000 دانش آموز در پی این اقدام، گفته بود: متاسفانه مدرسه ابتدایی دخترانه زیوری در منطقه 2 و مدرسه پسرانه شهدای هسته ای در منطقه 3 پلمب شدند.

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30694

به "وعده استاندار درباره برطرف سرگردانی 8 هزار دانش آموز تهرانی ، پلمب مدارس توسط بنیاد شهید متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده استاندار درباره برطرف سرگردانی 8 هزار دانش آموز تهرانی ، پلمب مدارس توسط بنیاد شهید متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید