چرا هدفون هوآوی FreeLace بهترین انتخاب به عنوان یک هدفون بی سیم است؟

به گزارش مجله سرگرمی، هوآوی در مراسم معرفی گوشی های پرچمدار خود در سال گذشته میلادی، یک محصول متفاوت نیز معرفی کرد. این هدفون (ایرفون) جدید که HUAWEI FreeLace نام دارد، با قیمت و امکانات مناسب خود می تواند انتخابی مناسب در زمینه ابزارهای جانبی باشد.

چرا هدفون هوآوی FreeLace بهترین انتخاب به عنوان یک هدفون بی سیم است؟

هدفون های بی سیم را می توان از بهترین و پرکاربردترین ابزارهای جانبی دانست. هوآوی هدفونی بی سیم را معرفی نموده که همراه با قابلیت های بهبودیافته، قیمت مناسبی هم دارد.

ارتباط آسان و بدون دردسر

معمولاً هدفون های بی سیم بلوتوثی برای برقراری اولین ارتباط با دستگاه های دیگر، دردسرهای زیادی را برای کاربران خود ایجاد می نمایند. هوآوی برای برطرف این مشکل فناوری HUAWEI HiPair را معرفی نموده است.

در این فناوری با جدا کردن گوشی سمت راست از کنار دکمه های تنظیم صدای هدفون، یک رابط اتصال USB-C تعیین می گردد که با وصل کردن آن به درگاه ورودی دستگاه های دیگر هوآوی، می توان به سادگی دو دستگاه را با هم مرتبط کرد.

کیفیت ساخت بالا با حذف سیم های اضافه

این هدفون با استفاده از آلیاژهای نرم و شکل پذیری طراحی شده که در پوششی از سیلیکون مایع قرار گرفته و وزن بسیار سبکی دارد. نکته قابل توجه دیگر اینکه در استفاده بلند مدت کیفیت عملکرد دستگاه کاهش پیدا نمی کند.

هوآوی چهار رنگ مشکی، نقره ای، سبز زمردی و نارنجی را برای این هدفون در نظر گرفته که می تواند جوابگوی احتیاج همه افراد با سلیقه های متفاوت باشد.

افزایش کیفیت صدای مکالمه با طراحی متفاوت ورودی میکروفن

بیشتر هدفون های موجود در بازار برای ورود امواج صوتی کاربر یک حفره روی بدنه و بالای میکروفون دستگاه قرار می دهند. در این حالت در صورت حرکت فرد یا قرار دریافت در محلی که وزش باد و جریان هوا کمی بیشتر از حالت عادی باشد، صدای خاص ناشی از باد در حین تماس شنیده خواهد شد.

اما هوآوی برای برطرف این مشکل راهکاری هوشمندانه در نظر گرفته است. در این هدفون دو شکاف جهت گردش هوای وارده به حفره میکروفن تعبیه شده که باعث می گردد نویز ناخواسته ناشی از گردش هوا در حفره بسته میکروفون به راحتی حذف شده و کیفیت صدای کاربر افزایش پیدا کند.

فقط 5 دقیقه شارژ و 4 ساعت گوش دادن به موسیقی

اگر بخواهیم در خصوص یکی از ویژگی های اصلی این هدفون صحبت کنیم، باتری و قابلیت شارژدهی دستگاه است. هوآوی با بهینه کردن مصرف درایورهای صوتی و افزایش کیفیت سیم ها و مواد مورد استفاده در Huawei FreeLace ساختاری را پیاده نموده که شارژدهی کم نظیری دارد. طبق اعلام شرکت تنها با 5 دقیقه شارژ این هدفون می تواند 4 ساعت موسیقی پخش کند.

با هر بار شارژ کامل این هدفون می توان تا 18 ساعت بدون وقفه موسیقی داد و تا 13 ساعت نیز تماس تلفنی برقرار کرد. با توجه به وزن بسیار کم، طراحی ظریف و باتری با دوامی که برای این محصول در نظر گرفته شده، Huawei FreeLace را باید یک محصول جذاب و کارآمد دانست.

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: همگردی
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66696

به "چرا هدفون هوآوی FreeLace بهترین انتخاب به عنوان یک هدفون بی سیم است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا هدفون هوآوی FreeLace بهترین انتخاب به عنوان یک هدفون بی سیم است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید