گل محمدی: سپاهان می تواند الگوی سایر تیم ها باشد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل سپاهان تیمی خوب، بابرنامه و فنی بازی داریم.

گل محمدی: سپاهان می تواند الگوی سایر تیم ها باشد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان از هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: خیلی خوشحالم که به این شهر زیبا و تاریخی آمدیم و باید از طرفداران خوب اصفهانی مان که استقبال خوبی از فرودگاه تا هتل از ما داشتند، تشکر کنم. امیدوارم همواره سالم، سلامت و مراقب سلامتی خود باشند. در این شرایط راضی نیستیم اتفاق بدی برای کسی بیفتد.

وی اضافه کرد: مقابل تیمی خوب، بابرنامه و فنی بازی داریم. فکر می کنم همه از قدرت و کیفیت تیم سپاهان خبر دارند و همه می دانیم تیم خوب و با برنامه ای است. بازی های زیادی از سپاهان دیده ایم و در همه مسابقات سیستمی کاملا هجومی و بازی های زیبایی انجام داده و امتیازهای خوبی گرفته اند. آن ها یکی از مدعیان قهرمانی هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: فردا بازی سختی برای هر دو تیم است و همواره بازی سپاهان و پرسپولیس همراه با جذابیت های فنی و اتفاق های زیادی بوده است. امیدوارم شاهد اتفاق های خوبی در این مسابقه باشیم. با توجه به بازیکنان خوبی که در هر دو تیم هستند انتظار داریم شاهد یک بازی فنی و زیبا باشیم و باید کاری کنیم افرادی که آن را از پای تلویزیون تماشا می نمایند لذت برده و شاهد یک ملاقات جذاب باشند.

گل محمدی بیان کرد: تیم ما برای بازی فردا آماده است و از لحاظ بدنی و جسمانی شرایط خوبی داریم. امیدوار هستیم مسابقه خوبی را انجام بدهیم. باید تمرکز و دوندگی خوبی داشته باشیم. مهره های هجومی سپاهان جزو بهترین های لیگ هستند. همه می دانیم بازی سختی است اما برای شاد کردن دل طرفداران و دست پر بازگشتن از اصفهان انگیزه زیادی داریم.

وی اضافه کرد: سپاهان همواره نشان داده تیم خوبی بوده و تشکیلات و برنامه های خوبی داشته است. از لحاظ مدیریتی هیچ وقت مسئله ای نداشته است. فکر می کنم می تواند الگوی خوبی برای سایر باشگاه ها باشد تا بتوانند مسائل زیادی نداشته باشند. همه تیم ها باید به مرحله ای برسند که هیچ وقت شاهد مسائل به ویژه اقتصادی نباشند.

سرمربی پرسپولیس درباره نفرات مصدوم و محروم این تیم در بازی با سپاهان شرح داد: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و فردا همه بچه ها آماده این مسابقه خوب و جذاب هستند.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 143916

به "گل محمدی: سپاهان می تواند الگوی سایر تیم ها باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: سپاهان می تواند الگوی سایر تیم ها باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید