محمود عزیزی: هنرمند نباید سیاست زده باشد

به گزارش مجله سرگرمی، محمود عزیزی بازیگر گفت: کار هنرمند مطالبه گری نیست، امروزه از این چیزها درست شده است؛ هنرمند با هنری که دارد و اجرای آن در راستای جامعه و لایه های اجتماعی می تواند اثری از خود به جا بگذارد که بتواند در پیرامون شرایط روز آن جامعه صحبت کند.

محمود عزیزی: هنرمند نباید سیاست زده باشد

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، محمود عزیزی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در مورد نقش هنرمندان در مطالبه گری های اجتماعی و رساندن حرف مردم به گوش مسئولان در مصاحبه با راه دانا؛ گفت: کار هنرمند اصلا این نیست، امروزه از این چیزها درست شده است؛ هنرمند با هنری که دارد و اجرای آن در راستای جامعه و لایه های اجتماعی می تواند اثری از خود به جا بگذارد که بتواند در پیرامون شرایط روز آن جامعه صحبت کند و مطالبات خود را مطرح کند.

وی با انتقاد از ورود مستقیم بعضی از هنرمندان به مسائلی که در آنها تخصصی ندارند اضافه کرد: هنرمند باید کار خودش را انجام دهد، این گروه های اجتماعی و نهادهای مربوطه هستند که باید مطالبات را به صورت مستقیم پیگیری نمایند.

این بازیگر پیشکسوت گفت: کار هنرمندان سیاسی نیست، ممکن است بعضی هنرمندان متعلق به یک گروه سیاسی و یک جریان باشند، اما کار هنرمند اصلا این مسائل سیاسی نیست.

محمود عزیزی در انتها گفت: اگر قرار باشد کسی تاثیرگذار باشد خود مسئولان باید این کار را انجام دهند، وگرنه کسی به اندازه خود مسئولین نمی تواند تاثیرگذار باشد، هنرمند چه کاری می تواند بکند.

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52856

به "محمود عزیزی: هنرمند نباید سیاست زده باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود عزیزی: هنرمند نباید سیاست زده باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید